[:da]40 timers bøn i kirken fra d. 28. oktober kl. 19.00
Det Internationale fællesskab i Pinsekirken har de senere år arrangeret en 40 timers bønnekampagne den sidste weekend i oktober. I år er denne samling fra d. 28. oktober kl. 19.00 – til søndag morgen kl. 09.00. Vi afslutter med at holde en fællesgudstjeneste søndag kl. 14.00 med de andre kirker der benytter Pinsekirken i det daglige.

Forbønnen har en enorm betydning i Guds Rige, og med tanke på de omvæltninger der sker i verden i dag, og ønsket om at se et åndeligt gennembrud i vort land, vil jeg opfordre alle til at sætte tid af i denne weekend til at være med.

For et par år siden kom jeg ind i kirken under kampagnen en lørdag eftermiddag, og jeg husker stadig, at det greb mig at se et burmesisk ægtepar på knæ og i forbøn oppe forrest i kirken. Det efterlod et indtryk af brand, engagement og kærlighed til Guds værk.[:en]40 timers bøn i kirken fra d. 24. oktober kl. 18.00
Det Internationale fællesskab i Pinsekirken har de senere år arrangeret en 40 timers bønnekampagne den sidste weekend i oktober. I år er denne samling fra d. 24. oktober kl. 18.00 – til søndag morgen kl. 09.00. Vi afslutter med at holde en fællesgudstjeneste med de andre kirker der benytter Pinsekirken i det daglige, hvor Khen Maung, der for øjeblikket er på højskolen i Mariager vil tale.

For et par år siden kom jeg ind i kirken under kampagnen en lørdag eftermiddag, og jeg husker stadig, at det greb mig at se et burmesisk ægtepar på knæ og i forbøn oppe forrest i kirken. Det efterlod et indtryk af brand, engagement og kærlighed til Guds værk.[:]