Fredag d. 31 august afholdes stort UngdomsEvent i musikhuset

Kom til et brag af en fest i Musikhuset Esbjerg fredag den 31. august, hvor vi sætter spot på Jesus – verdens største
håb!

HOPE er for alle – dig der tror, dig der tvivler, og dig der slet ikke tror på Gud… men bare er nysgerrig

Vi har inviteret det fantastiske band UNGKIRKE, der lige nu hitter i danske kirker med deres nye album, ”Håb”, som fortæller om en nådig, elskende og god Gud. Hør titelsangen fra albummet her: https://www.youtube.com/watch?v=GcMh5332Rhs

Derudover vil den inspirerende ungdomspræst Mathias Schrøder tale om troen på Jesus, så det er til at forstå og relevant for dit liv!

Eventet foregår i Musikhuset i ”Mødesalen”. Vi har begrænset plads, så tilmeld dig i dag her på Facebook (klik på deltager), og inviter dine venner med. Det er helt gratis at deltage. Vi glæder os. Det bliver en fest!

HOPE ESBJERG arrangeres af forskellige kirker i Esbjerg. Initiativtagere er Matthew Thomas og Søren Roed. Send os en besked på vores Facebook-side, hvis du vil høre mere.